fredag den 21. august 2009

out on a walk

Jeg ville lige gå en lille tur her for lidt siden og tog mit cam med. Jeg ska virkelig snart have fat i det stativ.
Det er jo som sagt fredag, og jeg sidder sgu og ser en film alene. Det plejer jeg normalt ikke at have noget imod, men genlyden af et kæmpe bas anlæg der kører med højt techno/dance music fra 5.sal og ud i gården minder mig om jeg er alene, og det er de ikke. De fester, drikker, hygger, skriger og skaber sig. Men jeg er næsten (NÆSTEN) ligeglad..... For et er min tur imorgen!

Maria holder afskedsfest da hun skal til Sctoland i et halvt år, så der skal gym-tøserne samles og det bliver fedt!
Det gør det altid!

Ellers har jeg bare været på job idag, slappet af og ryddet en smule op.

Her er nogle af de billeder der blev taget i aften.
Jeg overvejer forresten at sælge nittestøvlerne da de simpelthen er for høje for mig at gå i. Har kun brugt dem to gange 15 min (for at øve mig), så det skulle kunne lade sig gøre at få dem solgt.
Nighty nighty









Ingen kommentarer:

Send en kommentar