søndag den 12. december 2010

So, there is this thing about new years eve...

Hmm jeg har jo som sagt fået fri d. 1. januar, men skal stadig arbejde allerede fra d. 2. og 6 dage frem. Så det er selvfølgelig mest praktisk for mig at blive i Århus nu når jeg både arbejder dagene inden og allerede d. 2 igen. Så eftersom der kommer en del frem og tilbage i julen har jeg valgt at blive her. Nu havde jeg også lovet de andre piger at være sammen med dem.

Men helt ærligt.... Efter festen i fredags vil jeg faktisk hellere hjem til Nick og min familie nytårsaften. Der var som sådan intet i vejen med festen, men der var nogle gnidninger undervejs. Udover det ved jeg bare at det bliver fedt i Ejstrup... For det er det jo altid! Men nu ser vi, jeg må jo holde min aftale.


I dag har jeg bestilt en del gaver over nettet. Praktisk nok når man gerne vil undgå kulden og blæsten hehe.

Nu vil jeg se 'The Runaways'. Jeg har hørt den sku være ret god, og dersuden elsker jeg film om gammel rock musik!

Her er et par stills fra filmen der i øvrigt viser mega god punkstil fra den periode heh:





Godnat derude




GB: Arg don't know what to do about new years' eve. I promised the girls to stay in Aarhus, but I think I'm gonna miss Nick and the family too much to cope with it! However, the easiest thing would be to stay here in the city as I gotta work both before and right after new years.

Today I ordered some presents via through the internet since I wanted to avoid going outdoor in this cold weather ;-)

I plan to watch the Runaways tonight with Kirsten Stewart and Dakota Fanning in the lead.
Enjoy your evening with loads of hot chocolate and a warm blanket.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar