lørdag den 19. november 2011

The rejection

Jeg har lige fået svar fra Fairbar der desværre ikke laver mere end fotoudstilling hvert halve år. Og da de har en fotografi-udstilling nu, kan de ikke modtage mit tilbud om at have udstilling derenede de næste måneder. Det var som at få en dør smækket i hovedet for jeg havde næsten regnet med at få lov til at få mine billeder op dernede.

Sidst der var en foto-udstilling dernede, var jeg nemlig ikk særlig imponeret over de billeder der hang dernede, og følte egentlig at jeg selv kunne bidrage med noget mere.

Men man skal ikke sælge skindet før man har skudt bjørnen, så jeg fik afslag. Jeg har sikkert selv jinxet det.
Øv Øv...

I torsdags var der fantastisk surprisefest for nynne og igår var pigerne og jeg inde og se den første halvdel af den sidste twilight film. Gennemsnitsalderen var knap så høj, men filmen levede stadig op til forventningerne.

Idag har jeg ingen planer! Underligt! Men det er rart nok. Jeg forkæler mig selv med sen morgenmad/brunch, cafe latte og boghygge





Et lille tip til min ønskeseddel til jul. en grøn armyskjorte som jeg kan have udenover en blå cowboyskjorte, som her.





-------------------------------
Just got an e-mail from fairbar today saying that they could not accept my offer of having an exibition at their cafe, as they already have a photographer selected for the task these months. I'm quite surprised an disappointed about the rejection as I kinda expected them to pick me.. Damn it!

This weekend is great and quite comfortable. Thursdag evening was the surprise party for Nynne, Friday was a date with the girls and the cinema. And today I'm chillin' with myself, trying to figure out what to do later.

See ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar