onsdag den 15. august 2012

Deadly...

Ja, skanderborg har nærmest slået mig ihjel.Det er nu 3. dag efter Skanderen og jeg er stadig ikke kommet mig hundrede procent. Har også tilraget mig lidt sygdom så det er sikkert derfor.

Jeg har haft en meget hektisk periode med masser af arbejde både for Commerciel, KB-Marketing og Skejby. Og går nu med overvejelser om jeg måske har taget munden lidt for fuld denne gang?

Udover det har jeg det rigtig godt tilbage her i Århus efter en uges druk. Der er mange jern i ilden, jeg skal bare sørge for at dreje dem allesammen på det rigtige tidspunkt.

Jeg har endelig fået lavet den udstilling i Brande jeg længer har snakket om så det er skønt.

Herunder kommer et par billeder af familien jeg har taget gennem Juli. Håber det er okay med jer at de bliver lagt ud...? Ellers må i lige skrive i en kommentar.

Nu vil jeg i seng, og nyde at jeg ikke ska arbejde i morgen tidligt... Eller drikke den første øl kl. 11 for den sags skyld!







Alle billeder har fået tilføjet et filter kaldet 'old polar' hvilket er en favorit i mit skab:-)

Nat nat
---------


After a long and hard but fun Skanderborg festival I'm now back in Aarhus to get back on my legs. But with long working hours both on the hospital, KB-Marketing and Commerciel Magazine, its been difficult to look more alive than dead the past couple of days.

I'm done with it and tomorrow I'm taking the day off from everything! Except at quick shoot for Commerciel.. dammit..

The pictures are from last month and have been added the filter called 'ols polar' from lightroom, which is my favorite!

Gotta get some sleep! Nighty night!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar