tirsdag den 12. januar 2016

Keeping my head on my body - Part 2

Den anden kvinde kører os igennem svingdøren og ud på gangen ved at skubbe fremad med armene på gulvet.
Der kommer en tredje kvinde løbende og siger hun er sygeplejerske og kan hjælpe. Hun fører os ind i en anden stue. Her er også helt mørkt. og kun et enkelt lille lysskær. Grønligt som før.

Jeg kan intet sige, intet gøre, jeg ligger bare og holder fast på mit hoved.
Jeg opfatter kort, at sygeplejersken hjælper den anden kvinde. Hun syer hende sammen forskellige steder, men jeg tænker at det da overhovedet ikke er nok til at rette op på hullet i maven.

Så smutter hun ud igennem svingdøren igen, hun løber. Jeg tænker hun henter gagebind eller noget.
Der lyder et kæmpe brag, som en metaldør der smækkes, og sygeplejersken skriger.

Hun bliver ved med at skrige længe, og hamre på en dør. Som om hun er blevet låst inde.

Og så ligger vi der. På hvert vores metalbord. Mig og den anden kvinde med hul i maven.

Hun hvisker at jeg skal være helt stille, for hun tror der kommet noget. Men at hvis vi blot tier, så skal vi nok klare os.

Jeg kan kun kigge op i loftet, da jeg er bange for at mit hove falder af hvis jeg bevæger det. Men det lys der var der før begynder så småt at mindskes, og vi hører store tunge skridt, der kommer ind i rummet.
Jeg ligger helt blottet, med nærmest afskåret hoved, og håber på at jeg ikke er blevet set af bæstet.
Men lyset mindskes endnu mere, og jeg fornemmer til sidst at det står lige foran mit metalbord.
Hvis ikke jeg dør af væsnets næste handlinger, så dør jeg af rædsel. Jeg er SÅ bange.

Jeg vågner i mørket. Badet i sved...
'Det var vist fint, der ikke var en afslutning på denne' tænker jeg. Der går liiige lidt før jeg lægger mig til at sove igen.

Hvad betyder det egentligt, når man drømmer at ens hoved er ved at skille sig fra ens krop, fordi et bæst har flænset i én...?

Feel free to contribute with interpretations

Sov Godt

Source: http://40.media.tumblr.com/tumblr_ldxjby46e61qdoln8o1_1280.jpg


Ingen kommentarer:

Send en kommentar