torsdag den 15. oktober 2009

This is Fall



Forandret vejr, skyer, temperatur udenfor

Forandrede farver der er smukke i et stykke tid, inden de forsvinder og bliver erstattet af brune kedelige farver og snesmat der hærger de fleste grønne områder.

Indendørs hygge, varm te, og nærvær.

Desuden handler det om store vamsede striktrøjer som denne her: Og en lækker varm frakke som denne:

Derudover har jeg i efterårsferien købt disse 3 rigtig fede ringe. Den største er fra gina tricot, og de to andre er købt til et loppemarked.

I dag har jeg ryddet op i mit store skab, og fået smidt en masse ting ud som jeg slet ikk brugte. Havde lidt tænkt mig at jeg skulle ned i byen senere for at hente min cykel og måske tage et par efterårsbilleder.
Jeg er på tilkaldevagt til imorgen tidlig. For at få pengene vil jeg gerne afsted, men alligevel vil jeg gerne sove længe hehe. Nu vil jeg se om jeg kan finde på noget at lave til aftensmad. Stille og roligt. Måske se en film senere også. Rigtig alene hygge. Det har jeg jo ikke haft hele ferien.

Hygge derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar