tirsdag den 20. oktober 2009

øv med RAW

Jeg kan stadig ikke få min computer til at vise mine billeder i RAW format. Og jeg har ellers hentet alt software fra nettet der skulle bruges til det. Men forgæves. Jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre, for jeg kan jo ikke rigtig arbejde med dem i photoshop uden det rigtige format...

I aften har jeg lidt dagen kluns, og nogle experimenterende billeder.








Desuden er, jeg trods mit seneste køb af en vinterjakke, blevet forelsket i et par jakker fra topshop og nogle fra h&m. De er selvfølgelig ikke så dyre, men det er begrænset hvor mange jakker man har råd til når man ved der er julegaver der venter på at blive købt...



De grønne parka jakker er hvert fald noget jeg vil kigge langt efter! De kunne være vildt fede med store lyse striktrøjer indenunder.

Nå, dealiest catch er på nu, og det er jeg nødt til at se heh. Skal også tidligt op imorgen.

Hygge derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar