onsdag den 28. oktober 2009

Det rå virker!


 Så  virker min raw-software igen.Det er jo fantastisk! Lånte en cd af min svoger der løste hele problemet!

Så nu kan jeg endelig for sendt de billeder videre, så måske skal gå til en fernisering i Belgien. Nice...

Desuden er jeg helt forelsket i noget musik jeg har opdaget på opfordring af Line Sofie. Kunsteren hedder Sigor Rós og laver meget melodisk filosofisk og tankevækkende musik. Hør et af hans numre her.

Her inden jul synes jeg jeg mangler rigtg mange ting... Mp3duck, blender, nye højtalere, mapper til skoleopgaver, vinterstøvler, cardigans og meget meget andet. Men jeg håber jeg kan holde mig skindet indtil fredag hvor jeg får løn. Det er dog ikke meget, men lidt har også ret.

Monkis efterårscollection har gjort mig vild efter store skjorter og varme bluser som disse

Dertil skal selvfølgelig sættes et par jeggins. Jeg ville elsker det her med et par sneaks som eller et par højehælede snørestøvler.

Uf, på lørdag holder min far fødselsdag...Og jeg ska holde tale sammen med mine søskende. Allerede nu er jeg lidt halvnervøs..Øv jeg er dårlig til sådan noget...

Hygge derude, Jeg skal til time nu..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar