tirsdag den 3. november 2009

vinter med strømpebukser og blød rock?

Nok er det ved at være vinter... Men det betyder ikke at man skal til at være kedelig. Jeg plejer ikke at være så god til at bruge strømpebkser, da jeg jo generelt er mest til bukser... Men det skal der altså laves om på.
Jeg har fundet mine sorte støvler frem fra gemmerne. Jeg havde fuldstændig glemt at jeg havde dem.

I sidste uge jagtede jeg genbrugsbutikker rundt for at finde et par oldschool brune vinterstøvler. På trods af at jeg ikke fandt nogen, faldt jeg over denne fantastiske skjorte til 50kr!


Jeg har ikke noget make up på i dag, hvilket gør at jeg ser ret kvæstet ud, sorry.

De andre billeder er bare andre ting jeg vil prøve her i det mørke efterår. Selvfølgelig med min kæmpestore vinterfrakke udenover.



Denne kjole er en Munthe jeg har lånt. Den havde jeg på i lørdags til min fars 50-års fødselsdag.

Man kan åbenbart alt med strømpebukser og ankelstøvler hehe.

Og til jer der godt kan li' rockmusik vil jeg gerne anbefale Trapt til de kolde vinterdage. Hør deres sang 'Echo' her

Vil også gerne give en heads up til folk der er helt vilde med White Lies, og eksempelvis The Smiths... Her er Nemlig et band der er lidt i samme genre. Bandet startede med kun at hedde Didium, men hedder nu Didium & the Black Bonnie Picture og kan høres her. Man kan selv skifte sang hvis man scroll'er ned.


Forsangeren har en rigtig dejlig stemme og kan også få en vinterdag til at lyse lidt op.

Nu vil jeg lave de sidste skoleting inden imorgen. Nat nat derude.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar