torsdag den 26. november 2009

Busy busy world!

Jeg er ked af at jeg har været så dårlig til at opdatere herinde. Sandheden er at jeg er meget dårlig til at tage billeder af mit eget tøj til hverdag. Jeg tager faktisk billeder af alt muligt andet i stedet, hvilket gør dette mere til en foto blog end en blog over min stil og hvad jeg går efter. Jeg tror måske ikke jeg vil sætte bloggen i boks, for jeg skriver om meget forskelligt og lægger mange forskellige billeder ud.

Så nu vil jeg stoppe med den dårlige samvittighed, og bare poste eller skrive hvad jeg har lyst til, uden at tænke på om der har været noget moderelateret i lang tid eller ej.



Er efterhånden træt af at jeg er nødt til at bruge mig selv som model til sådan nogle billeder, så jeg blev rigtig glad da en af mine veninder spurgte om jeg ikke ville tage nogle boudoir billeder af hende til sin kæreste. Det ville jeg selvfølgelig gerne. Jeg viser dem selvfølgelig ikke her (kun vis jeg får lov en dag), da hun er lidt blufærdig.
Men de blev virkelig gode!!!

Lige i tiden er jeg ved at drukne i synopsis og tyske opgaver der skal afleveres inden eksamen. Desuden skal titlen på mit bachelorprojekt indleveres d. 1. december Arrrg! Men mon ikke det går alt sammen.

En anden grund til at jeg ikke poster så meget herinde er fordi min computerskærm er gået i sort. Så jeg er nødt til at bruge mit fjernsyn som ekstern skærm. Rigtig træls, men så har jeg hvert en undskylding for at købe en ny efter jul.







Til jul har nærmest ikke ønsket mig andet end bøger og gavekort til tøj butikker så jeg kan forny min garderobe i januar hihi


Jeg må videre med det tyske. NU skal jeg simpelthen i gang.Temaet for billeder har i dag været de gule aftenfarver

Ingen kommentarer:

Send en kommentar