lørdag den 28. november 2009

Monki og Weekday - Åbningsfest i Århus!



Så skete det endelig! Monki og weekday kom til Århus. De havde åbningsfest igår1 Mig og et par stykker af mine piger ville hen og tjekke butikken ud, men da vi kom til butikken, var åbingsfesten, til vores store overraskelse, KUN for inviterede... Hvorfor? Spørger jeg så barelige!!! Monki har altid haft et godt ry i mine ører, så jeg blev faktisk ret skuffet og ret sur, da jeg så det kun var inviterede (og meget fulde) bloggere og andre vigtig-folk der måtte komme ind.

Vi 4 fik dog lov at komme ind alligevel, fordi vi kun var os fire, og fordi vi turde henvende os til hende der stod i døren (der i øvrigt snakkede engelsk????????) Det var alt sammen med fint at se butikken, men man fik jo ikke rigti lov til at se andet end fulde mennesker der rendte rundt og spildte på tæjet... Not cool, tænkte jeg egentlig.

Vi følte os egentlig ikk særlig velkomne, så vi smuttede hurtigt igen.

Jeg synes egentlig godt de kunne have holdt den lukkede fest FØR tøjet kom ud i butikken. Eller også skulle det bare have været en slags reception hvor alle kunne få lov til at komme ind og kigge lidt. Jeg havde egentlig regnet med jeg skulle købe mit første stykke Monki-tøj den aften, men det havde man da slet ikke lyst til, når der rendte fulde mennesker rundt og nærmest sad ovenpå tøjet.
Det havde sikkert været meget fedt hvis man var en af dem der havde været på listen, men synes aligevel det var lidt underligt, at de holdte deres kunder potentielle udenfor.



Vi tog hurtigt videre ud i Århus by night arrangementet og jeg endte da også med at købe en lille ting ellet to. Nemlig de par strømpe bukser jeg havde ventet på skulle komme! Et par prikkede som bliver ret frække at have på her til jul tror jeg. Og de blomstrede er bare rigtig fede! 2 par for 70 kr, det er da et tilbud man ikke kan sige nej til.

Nå, jeg må løbe, jeg ksa nemlig op til schweizer mette og se andens nye show, mens vi får gløgg og æbleskiver - mums!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar