søndag den 8. november 2009

søvnunderskud og brugskunstsudstilling

Har været på arbejde denne weekend. Så nu er jeg træt. Igår lavede jeg intet da jeg kom hjem, men i dag var jeg til udstilling af brugskunst i ridehuset. Meget spændende og rigtig mange smukke ting, især smykkerne! Hvis man ville købe noget var det selvfølgelig dyrt. Jeg fandt en rigtig lækker ring og en halskæde, men til sammen løb det op i 6000 kr, så... det er langt fra SU venligt. Jeg har ikke rigtig købt nogle nye ting, men vil lige fremhæve mine kære kære støvler med snøre. Er så glad for jeg købte dem for et par år siden. De har egentlig ikke været brugt så meget, men det bliver de nu!


 Udover det er jeg bare super træt! Jeg var lige ved at falde i søvn allerede kl. 19. Der er også en masse deadlines der skal nåes inden de næste uger er omme. Først, valgfag til 6. sem., andet: Synopsis emne, tredje: Bachelorproject emne og titel. Damn der er meget jeg skal nå...

Mega stress.. Og julegaveindkøb selvfølgelig, som jeg iøvrigt slet ikk har råd til.

Og så savner jeg Nick og min familie lidt...

Nat nat til natteravnene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar