mandag den 23. januar 2012

I did something horrible

Arg jeg har brugt lidt penge på tøj selvom om jeg for dælan ikke måtte i denne måned.. Shjiiit.

Nå, men her er de 3 ting (skriver jeg og kommer med et meget meget skyldigt ansigtsudtryk)

Hvor ser man da egentlig stor ud i en hvid skjorte... Det ved jeg så NU hehe

Mega yndlingsitem lige nu... Den er lidt fræk sådan her, men med en top indenunder er den ret sofistikeret


Og så har jeg fundet mine nye yndlingsjeans i h&m til 149kr! Jeg plejer ellers ikke at synes deres modeller sidder ordentligt, så jeg var nok lidt heldig... Og så i en størrelse mindre end jeg plejer, YES!

Så meget forskel er der på hvad der er og ikk er i fokus med mit nye objektiv. Og dette er endda kun ved blænde 2,5 og den kan gå ned til 1,8...

Jeg vil lige give en heads up til stemningsmusikelskere...

- Det er ret vigtigt at i får hentet/købt albummet med Hymns from Nineveh


- Det er ret vigtigt at  får købt en billet til Northside festival i aarhus. Hvordan de kan skaffe så mange fantastiske navne, det er mig en gåde


- Det er ret vigtigt at i overvejer Pearl Jam i Forum d. 10/7 2012


----------------------

Arg this month I couldn't stop myself from buying these three items, even though I strictly told myself not to... hmm
Just turned in my last exam paper today, so the next 6 days are supposed to be my winter holiday..
oh well, somebody's gotta work.

The posted videos are quite crucial 'cause they refer to the 2 bands I listen to the most these days..

-Remember to buy the album by Hymns of Nineveh
-Remember to buy a ticket, or at least consider to do so, for Pearl Jam's concert in Forum the 10th og July!!!

That's all for now

Ingen kommentarer:

Send en kommentar