fredag den 20. januar 2012

Year of change

Jeg har egentlig slet ikk gjort år 2011 op på nogen måde. Jeg pelger altid at tænke lidt i baner af hvad der er sket og hvad jeg har oplevet... Så nu kommer der en lille update over både gode og dårlige ting... Og derefter lidt om hvad jeg forventer af 2012.

2011 var året hvor jeg:
-stoppede som fastansat på skejby sygehus efter 7 mdr
-sagde grædende farvel til kæreste, venner og familie og tog på mit livs rejse
-svømmede med hvadhajer i fillippinerne
-besteg en vulkan i Indonesien
-gennemførte AnnaPurna trekket i Himalayabjergene
-fik venner fra nær og fjern over hele verden
-blev mentalt udfordret og lærte a tage tingene som det kommer
-følte mig som den modigste kvinde i verden ved at tage helt alene afsted til lande jeg aldrig har kendt
-snorklede 4 timer om dagen i 10 dage
-oplevede fullmoon party i Thailand
-blev moster for 2. gang
-hjemvendte med glæde og savn i mit hjerte
-vendte skuffet tilbage fra en aflyst Take that koncert (og senere en aflyst Incubus koncert)
-grædende indså at jeg sku være alene igen efter 3 år
-blev fotograf for et magasin
-startede på kandidatstudiet
-mødte suspekt backstage
-genfandt glæden ved blot at være mig selv
-fandt ud af hvor meget jeg elsker Århus og de venner jeg har fået her


Som opsummeringen kan jeg se at året har indeholdt flest positive, så det er jo helt fantastisk. Næste år kommer der forhåbentligt til at ske nogle forandringer i forb. med min uddannelse og erhvervserfaring.

Jeg regner blot med at 2012 bliver mindst lige så fantastisk som 2011. Jeg håber jeg opnår:
-at komme til NKOTB BSB koncert d. 12. Maj
-at opleve The Cure på en dagsbillet til Roskilde
-at score en billet til Pearl Jam i Forum
-finder en praktiskplads i et pr-bureau
-at få mere erhvervserfaring indenfor komm. og PR
-at opleve en helt fantastisk sommer
-at komme en uge til rom
-at lære at nyde mit singleliv
-at forkæle min mor og resten af familien som jeg skylder så meget
-at få en kæmpe slat penge tilbage i skat
-selvtilfredshed
-at værdsætte de små ting i hverdagen
-at smile til en fremmed næsten hver dag
-at fortælle alle mine nære venner og veninder at jeg elsker dem


Det var godt nok noget af en to-do liste. Nu må vi se om jeg når det hele hehe.

Nu til lidt fra idags to-do liste der mest af alt har indeholdt CCC ugeeksamen og sofahygge


Et forsøg på at gøre opgaveskrivning hyggeligt med morgenmad og kaffe hmmmmn...


Aftensmad i sofaen, selvfølgelig med hjemmelavede pandekager
Godnat herfra

--------------------------
2011 was a rough but happy year with loads of different good experiences.
I will especially attach importance to my trip to Souteast Asia....

I hope this year will be just as eventful and exciting for me in relation to my education, working experience, koncerts and everything else!

The pictures are from today where I mostly spent my time writing my exam assignment for hand-in on monday morning...

Nighty nighty folks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar