fredag den 6. januar 2012

I'm hooked...

Har fået en ny addiction. Den hedder Jax Teller fra Sons of Anarchy! Mums... Serien er slet ikke til at slippe efter et par afsnit. Jeg har været nødt til at streame hele lortet, men jeg er fuldstændig ligeglad. Mer' vil have mer'...

Jeg har fået gardiner i julegaver og er i gang med at eksperimentere lidt. For tre dage siden så det ud som på nedenstående billede, men idag tog jeg de grønne gardiner ned og hængte dem op i soveværelset i stedet. Det kommer nok til at se for indisk ud hvis begge farver er sammen.

Det ser godt nok meget uordentligt ud, men det nåede jeg ikke lige at rette...

Det ser faktisk bedst ud udelukkende med de blå.


Er meget inde i en smykkefase. Alle simple kjoler går til fede smykker. Her er et udvalg.






Nice huh! Måske ska jeg finde noget lidt mere feminint næste gang heh.

-----------------------------

I got curtains for Christmas (including a lot of other stuff of course) and I'm trying out ways to put them up together. However, I think the blue ones work better by themselves.

I was just spending time away from studying for my exam on monday, and found some pretty cool jewellery online. Here are some of them (above).

Going back to finish season 3 of Sons of Anarchy, which I'm really hooked on! Can't seem to stop myself.. Damn it.

Have a great one! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar