søndag den 6. januar 2013

Underground is back!

Hej mennesker!

Så kom jeg i gang igen.

Her (billedserien) er et lille sneak peak på hvad der kommer med i næste nummer af Commerciel Magazine til februar. Billedserien handler om Godsbanen og er taget i forbindelse med et arrangement der hedder 'Creative Morning' hvor man for ingen penge får gratis morgenbrød, kaffe, te og på daværende tidspunkt meget aktuelle pebernødder mens man nyder et oplæg af en spændende kunstner.

Det GRATIS så længe man bestiller billetterne gennem 'Creative Mornings' facebooksiden.

Jeg har gennemlevet en smuk jul og en lækker nytårsaften med en masse kærlige mennesker.

Januar skal gå med en enkelt eksamensopgave, en del arbejde og preparationsarbejde inden jeg begynder i Praktik på Aros Kommunikationsbureau d. 21. Januar. Jeg glæder mig så meget, men er også spændt på at kunne bevise at jeg bestemt kan andet end at lave kaffe, tage billeder og ordne folks facebooksider ha ha.

Åh - lige nu (som jeg sidder her i min fedladne sofa) er livet godt! Jeg har haft arbejdsweekend, hvilket betyder ingen tømmermænd og kommende penge på kontoen (dog et nuværende minus trods det kun er d. 6/1 ha ha).


  





Jeg håber på at komme et smut til Åleren i Januar, til Kbh i februar og til Berlin i marts! Men lad os nu se - det hele afhænger af så meget.

Her er en lækker lille collage med et par dejlige damer fra nytår.

Hav en dejlig aften derude!




--------------------------------

Hallo there beautiful people!

I finally got the time to sit down and do something about this still standing blog!

I've had a lovely Christmas Eve and a fun New Years eve with lots of nice and loving people!

As I'm sitting here in my fat little couch, life looks (and feels) good, and January has some great things to offer.

The 21st I'm starting my internship at Aros Communitation which is an advertising and PR agency in Aarhus. I'm looking so much forward to it. However, I hope to proove that I can do more than make good coffee, take pictures, and manage the facebook pages of small corporations;)

The above series of pictures are a sneak peak of an reportage from an underground 'arty' place in Aarhus. The last picture is a collage from news years eve with the beautiful girls I enjoyed the night with.

Enjoy your Sunday evening!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar