mandag den 21. januar 2013

Where a door closes another one opens

Jeg er ved at stoppe som fotograf for Commerciel Magazine. Og selvom det er en trist affære har jeg været forberedt længe da der ikke er NOGEN som helst chance for at jeg kan få det til at spille sammen med praktik og to jobs ved siden af. Umuligt... Så nu er døren til livet som praktikant på et kommunikationsbureau startet.

Det er et lille men indflydelsesrigt bureau hvilket også vil sige at jeg vil få nogle opgaver som jeg nok ikke ville have fået i et kæmpestort bureau.

Jeg har haft min første dag i dag og følte mig godt taget imod, med blomster, sommerfugle i maven og en masse førstehåndsindtryk og præsenterende snak.

Det er virkelig nogle gode ting de har gang i dernede, så jeg glæder mig til at få fingrene ordentligt i det hele!

Nu skal jeg bare lige over den første periode og have sat mig selv ind i alting, og så kommer det hele til at tage fart! Går jeg ud fra he he.

Ellers byder foråret på en masse arbejde, relancering af KB-Marketing og forhåbentligt nogle løb her og der.

Det bliver godt det her! Og så er mændene gemt helt væk fra bevidstheden for at kunne begrave mig i arbejdsengagement. Jeg glæder mig til et udfordrende forår:)



Natter herfra





Her er lige mit yndlingsbillede fra det bryllup jeg var fotograf til i december



-----------------------------

Today I started my internship at Aros Kommunikation, and am about to leave my job as a photographer at Commerciel Magazine. I'm gonna miss the job and all the fun, but the internship is gonna give me plenty of work during spring.

I do believe that when you leave something behind, other possibilities will lay right open in front of you. So I'm in good faith and I'm engaged in giving my best this semester, in any way I can.

But for now, I better get to bed early. I'm nackered after this first and a bit stressful but exciting day...

Nighty nighty

Ingen kommentarer:

Send en kommentar