tirsdag den 29. januar 2013

My debut

Min debut som skribent for Aros Kommunikation kan ses her hvor jeg har lavet et blogindlæg om de første dage på bureauet:

Desuden står jeg får vores sociale interaktion på Instagram. Følg bureauet i vores dagligdag og indenfor murerne på 'aroskommunikation' ved at klikke nedenunder.
http://instagram.com/aroskommunikation

Jeg er super træt når jeg kommer hjem, men der bliver da tid til lidt KB og nogle venner ind imellem. Og så er der jo travlt med afslapning, musik og hygge i weekenden.

Nu vil jeg i seng. Nat nat her fra sofaen!


-------------------------

I've been an internat Aros Communication for one and a half week now, and I've still got a lot to learn, but I enjoy all the assignments. It so much different that sitting in school with a book constantly in your lap...

Although I'm extremely tired at the end of the day I still manage to see some faces once and a while. Actually, this entire week is booked for social actitvity after 16.30pm.

Well, gotta get under the sheets. There's a new day tomorrow!

Bonne nuit!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar