onsdag den 20. maj 2009

det jeg elsker

Jeg ville lige smide nogle billeder ud der viser nogle af de ting jeg bruger mest, og så den morgenmad jeg elsker mest. Hehe normalt tilbeder jeg müsli med mælk, men i dag var jeg god ved mig selv, se her:


uhm der er bare intet bedre end varme pandekager med lidt sirup, og så at kunne sidde og se på at solen skinner mere og mere i løbet af formiddagstimerne. Jeg skal hjem til mette i aften og se hendes nye lejlighed. Det bliver super hyggeligt. Vi ska have mexikansk mad - endnu en yndlingsret!

Her er nogle af mine yndlingsaccesories:

Ringen er self. fra H&M der har mange af disse skønne store ringe. Armbåndet er egentligt et bælte, men jeg bruger det mest som armbånd.

Dette tørklæder har jeg fået af min bedstemor. Den pifter stort set ethvert sæt op og kan bruges i næsten alle sammenhænge. Min kæreste synes den er forfærdelig grim, men jeg synes den er fed på den anderledes måde.
Imorgen skal jeg først på arbejde, og derefter hjem til mine forældre for at fejre min mors fødselsdag. Det skal nok blive hyggeligt. Fredag skal min bror og jeg til tyskland for at handle ind til jelling musikfestival. Det bliver helt sikkert en sjov tur.
Glæder mig også rigtig meget til at se nick igen, selvom der ikke en gang er gået en uge siden vi så hinanden sidst hehe. Det går stærkt.
Det bliver en dejlig dag i dag. Solen skinner og jeg skal kigge efter nogle gamle t-shirts nede i byen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar