mandag den 4. maj 2009

Første blog

Så blev jeg igen synlig på nettet. Jeg har længe gerne ville blogge igen, men studielivet har krævet for meget af min tid, indtil nu, til at det har været muligt. Før i tiden bloggede jeg mest om musik, men tingene har ændret sig. Man er vel blevet voksen, og er nødt til at overveje flere ting i sin hverdag.
Min intension er at skrive om ting der falder mig ind i hverdagen såsom spøjse moments, nyeste køb, musik, stil osv. Jeg vil forsøge at lægge billeder ud så ofte som muligt. Siden er egentlig mest til min egen fordel, da jeg som andre bloggere, har en vis trang til at dele med verden hehe.

Kort og godt for idag:
- Har overstået min endelige fremlæggelse i 'Understanding translation' og har nu hvad jeg selv anser for at være læseferie

- Fandt en rigtig fin lædertaske (billede kommer senere) i 'dengang' som bliver ideel til sommerens mange koncerter.

- Planlægger at gøre rent med højt musik og måske gå en tur ned til åen senere.

--> Imorgen vil jeg vise mine hjemmelavede cowboyshorts, som jeg kommer til at bruge rigtig meget til sommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar