tirsdag den 5. maj 2009

Tasker og hvede øl


Upcoming kapsejlads! Det bliver fedt. Det er jo nærmest en helligdag for os studerende.

Skal fluks hjem til festival i hjembyen om aftenen, så det bliver nok i mindre ædru tilstand...


Lovede et billede af min nye festivaltaske/pung, så det er hermed vedlagt.


Var ved åen og fik en øl med Kasper i dag. Lækkert også på en stille grå tirsdag. Han lokker med Train efter Kapsejlads, men det går sgu ikk. Må hellere komme hjem.

Nick holder måske grillfest på lørdag, så jeg håber det bliver til noget hehe.


Og så op og skabe sig på pladsen bagefter.

Savner faktisk dem derhjemme ret meget. Også familien...

Men der er ikk lang tid til gensynet.
I aften har jeg bagt muffins, og lagt hvid neglelak for at hygge lidt om mig selv, og fordi jeg ved jeg ikk ska på arbejde i en uge (der må vi jo ikke have neglelak på)...
Så alt i alt en hyggelig og overskuelig dag.
Uni imorgen i to timer- men denne gang er det heldigvis ikk mig der skal lave en præsentation. Herligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar