tirsdag den 19. maj 2009

Festivalmood og DIY



Festival i hjembyen var en kømpe succes som altid! En hel weekend med masser af dejlige mennesker og hyggelige sammenkomster. Torsdag var lidt hård, da der var kapsejlads hele dagen, og sku derfor med toget hjem sent om aftenen for at komme til konfirmation dagen efter. Så torsdag aften gik med fadøl og hygge med de andre, og det blev måske lidt senere end regnet.


Fredag gik med konfirmation og pjat på pladsen med efterfølgende fest på rosen til den lyse morgen. Det samme lørdag, hvor vi startede med grillfest hos nicks far. Super hyggeligt. Søndagen gik med vilde tømmermænd, og overvejelser om at kvitte alkoholen for altid.




Inden festival havde jeg lavet de perfekte festival/sommer shorts og to nye halskæder. Elsker DIY fordi det er billigt og nemt. Shortsene er bare et par gamle jeans jeg har klippet af og lavet nogle huller i. Halskæden er lavet af nogle perler fra en gammel halskæde der var i stykker. De er bare knyttet ind i et sort stykke nylonsnor og resultatet er dette:





Og mine nye yndlingsshorts:
De bliver perfekte til Jelling (selvfølgelig kun hvis vejret bliver godt) med en oversize top og et par fede sandaler.
Jeg er i gang med at spare helt vildt pga jelling, da jeg ved med sikkerhed at jeg kommer til at fyre et par tusinde af i den weekend. Så det bliver ikke liiiige nu sandalerne bliver købt. Maybe next week... I hope!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar