onsdag den 16. december 2009

snow is falling...

Det sner rigtig meget udenfor lige nu. Det gør måske alligevel ikke så meget at man har en tolvtimers eksamen imorgen, når det tilmed blæser meget!

Sad lige og kiggede gamle billeder fra min 'rebelske' ungdom hehe. Ja det var dengang nitter og pig-armbånd ikke var moderne, og jeg var død-ligeglad...

Desuden var jeg lyshåret, så det har nok været i starten af 1. g. dvs. 5-6 år siden... Puha man er ved at blive halvgammel!

Lige nu er min comp. stadig gået ned. Så jeg kan ikke få mine nye billeder ind på min låne-com da den ikke har canon software... riiigtig træls når man lige har taget en masse gode sne-billeder i eftermiddags.

Men et lille billede skal da postes. Det er et billede taget med min mpbil for lang tid siden.


Ikke så meget mere herfra. Jeg er så træt af jeg ikke kan vise mine billeder... Øv..

Billede taget af Michelangelo Di Battista og er så fedt!

Det sku man prøve en dag..
Nat nat

Ingen kommentarer:

Send en kommentar