tirsdag den 1. december 2009

Vintage tee for grunge!!!

Jeg ELSKER grunge looket! Elsker de slidte skovmandsskjorter, hullede jeans, og gamle slidte fan-tees... Næste gang jeg skal i byen vil jeg næsten være lige så afslappet som kurt cobain hehe, hvis det kan lade sig gøre. Ej, men jeg vil hvert fald benytte mig af min brors aflagte t-shirt (med dertlhørende huller på maven), en sort stram nederdel og de prikkede strømpebukser. Og selvfølgelig armbånd og store smykker en masse! Har lige taget et billede med t-shirten på så det er til at følge med i hvad jeg snakker om.



Årets store hit er jo selvfølgelig også nitter, hvilket man jo også kune tilføje efter smag (ja tak!)
Desuden har jeg fundet en gammel cowboyjakke hvor jeg har klippet ærmerne af så det er blevet til en vest. Den er lidt for stor, så den skal nok syes lidt ind.


Idag har jeg været i skole, på biblioteket for at finde synopsis-materiale og ude og spise med et par piger. Jeg må hellere passe lidt på pengene her i december. De skal jo helst bruges på julegaver og ikke mig selv.
På torsdag tager jeg hjem til nick. Det bliver sgu godt at se ham igen. Så er det nemlig tolv dage siden vi sidst sagde farvel...
Nå, hygge derude. Jeg vil prøve at falde i søvn til lidt fjernsyn hehe. Sad, but true... og jeg elsker det.

jeg overvejer i øvrigt at begynde at skrive min blog på engelsk. Men jeg ved jo ikk om det er nemmere for andre end mig. Der er mange ting jeg bedre kan forklare på engelsk. Men den må jeg lige overveje...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar