lørdag den 19. december 2009

tragus piercing...



Hehe så har jeg sgu fået min piercing. Det var egentligt et meget spontant valg, selvom jeg har overvejet det før... Men lige pludselig skete det bare. Den er stadig øm da den blev lavet kl. fire i eftermiddags... Lyden var faktisk værre end smerten, fordi man kunne høre når nålen gik ind og kom ud igen på den anden side af huden, ad... En ret uhyggelig lyd.. Lige nu er det jo kun en stav, som i øvrigt ikke er særlig køn. Men jeg glæder mig til jeg kan skifte den til et flot feminint smykke. Men der går 3 mdr. inden den er fuldstændig helet, hvilket er lang tid at vente.


lige nu er der som sagt en stav i min, men vil have en lille fin hestesko eller ring i når den er helet.

Udover alt det har jeg bare arbejdsweekend. Stille og roligt. Fredag var der juleafslutning i klubben, men jeg tog tidligt hjem pga. arbejde. Derimod var jeg i byen med Mette torsdag, indtil kl. seks om morgenen he he. Og vi rendte rundt og lavede sne-engle på hjemvejen, det var skide sjovt og hyggeligt.

Jeg har også købt nye støvler :
 Har stort set ikke gået i andet de sidste to snefyldte uger... 


Ska hjem til far imorgen og holde juleaften. Nick har indvilget i at komme og hente mig... skønt;-) Sikke en dejlig kæreste.. Bliver dejligt med noget julehygge fra nu af. og slut med eksamen indtil januar!

Hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar