onsdag den 9. december 2009

Turboweekend for tonight

Georgia Jagger - I want those lips!





Har lagt mærke til at Turboweekend er kommet rigtig meget med på den elektroniske scene. Det er normalt ikke noget jeg er mega begejstret for, men jeg synes drengene her gør det rigtig godt. De er supergode at høre en aften man skal i byen med at par gode venner.

Jeg er sgu ked jeg ikke rigtig får skrevet i tiden, men jeg sidder med en opgave der NÆSTEN er færdig. Jeg renger med at printe imorgen, og tage en masse billeder weekenden over. Så har jeg nemlig lidt læsefri indtil den næste eksamensopgave.

Det går i øvrigt rigtig godt med Nick og jeg.. Der er ikk rigtig så meget andet at sige der.

Nu vil jeg bare have skolen overstået så jeg kan fokusere på noget andet.

Imorgen skal jeg i klubben med de andre der regner med at være færdige med opgaven. Det er lang tid siden vi har været afsted, så det bliver helt sikkert godt!

Nat nat til alle

Ingen kommentarer:

Send en kommentar