onsdag den 19. januar 2011

I'm taking my coffeemaker with me!

Jeg er så småt ved at pakke mine ting sammen og tage hylder ned af væggen. Det føles som om det er to mdr. siden jeg blev bachelor og lige var flyttet ind heroppe. Men tiden går stærkt og det er alle bare nødt til at finde sig i. Lige nu er jeg glad for at det er gået så hurtigt, for jeg er SÅ træt af at arbejde og stå op. kl. lort for at gøre nøjagtigt hvad jeg gjorde igår, på nøjagtig det samme tidspunkt som igår.
1 dag tilbage og så er det slut!

Imorgen skal jeg fejre det med Mette. Og fredag skal jeg mødes med dem fra uni til en god omgang brunch og hygge for at fejre at deres eksamener er slut og at jeg ikke skal arbejde mere. Det bliver legendary!

Flytter først mandag trods tidlig pakning. Men jeg er godt nok spændt på hvordan pigerne vil klare sig uden en kaffemaskine, støvsuger, køkkenknive, håndmixer, køkkenvægt, glas og morgenmadsskåle... Tja, for jeg tager alt mit eget med mig!




I aften skal jeg til personalemøde i Risskov. Det skal nok blive sjovt at se alle de andre fotografer.

Igår tog jeg nogle billeder for at vise mit yndlingsfilter i psd. Den hedder diffuse glow, and I love it!!!



- Out


GB: I've started packing today, even though I'm not moving until monday morning. I'm really looking forward to spending two weeks with Nick at his house, doing whatever we want, without having to plan it all as we used to.

I only have one , ONE, day left at Skejby, so me and Mette are going to celebrate it tomorrow night.

I took these pics last night to emphasize my love for the filter in Photoshop called 'Diffuse glow'. I absolutely love it.

I'm out for now.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar