søndag den 2. januar 2011

New years...

Tja, jeg valgte så at tabe min telefon udover jernbanerne på vej hjem nytårsaften. Skide smart Mia... NEJ det er ej! Øv altså... Nå, men jeg har købt en startpakke med et midlertidigt nummer (står i min status på face) og en smule taletid der forhåbentligt kan vare indtil jeg får et nyt simkort...

Hm, men aftenen var god og havde det vildt sjovt med pigerne inden vi tog videre.

Har bestilt nyt pas i dag over nettet, så jeg skal på borgerservice imorgen og bekræfte at det er mig der har bestilt det. Pengene bliver heldigvis først trukket når jeg får passet

Hehe skøre tøser...

Har brugt eftermiddagen på at rydde op, være i bad og på nettet... Der er så mange ringe og smykker jeg er helt vild med, hehe det har jo kun liiiige været jul før jeg begynder at kigge igen.




og lige ÉN ting: 17 dage tilbage på Skejby!!! Yes mand!



GB: So new years was a success of course! However, I lost my phone by accidently dropping it from a bridge over the railways... STUPID! Hmm good thing a saved my old phone with all the contacts.
Well, I had a look on the internet and found some nice jewelry. I'm not gonna buy any of'em, I just like looking at things I can't have hehe...
Only 17 days left at work, and the I'm moving in with Nick the last two weeks I have left in DK.

Nighty nighty

Ingen kommentarer:

Send en kommentar