mandag den 10. januar 2011

Panic, panic, panic!

Igår var der kun en måned til afrejse. Liiiiige nu har jeg faktisk slet ikke lyst til at rejse. Jeg vil gerne væk fra det dårlige vejr, men jeg har ikke lyst til at forlade venner, familie og kæreste. Det bliver mega hårdt! Jeg er mega nervøs over det hele, og forbereder mig på at få et kæmpe kulturchok når jeg lander... eller når jeg lander de sidste to gange...

Jeg ved godt at jeg bare skal tage mig sammen og komme over den her såkaldte panik-fase. Det bliver jo super fedt, men lige nu er jeg bare ikke så begejstret som jeg har været førhen.

Jeg har taget et nyt billede af mig selv til nick, hvor jeg står med ryggen til, men udover det får jeg ikke taget så mange billeder i øjeblikket. Kun i weekenden når jeg er eventfotograf.

Mette var på besøg fra lørdag til søndag. Det var fantastisk, og vi var i byen med Rikke også. Her mødte vi også troels, så det blev en rigtig fed bytur!


Har 8 arbejdsdage tilbage. Så skrider jeg sgu fra Skejby!

Hygge derude!



Fra lookbook.nu




GB: In this moment I'm not even looking forward to the trip on 9th of feb. I like the thought of white beaches and sunny wheather, but I hate the thought of leaving my boyfriend, family and friends for a looong time. I know I just got to get myself together and drag myself through this phase of panic...

Mette visited me this weekend, and we had a blast!

Just posted some looks I like, from lookbook.nu.


Have a great day

Ingen kommentarer:

Send en kommentar