søndag den 23. januar 2011

Last night in Århus

Jeg ligger på min madras på gulvet og ser live fra Bremen for sidse gang inden jeg flytter hjem til Ejstrup for en kort periode. Det er så mærkeligt at sove på et værelse der er dybt upersonlig, rodet og men også på en måde tomt.

Jeg glæder mig rigtig meget til at komme lidt hjem til Nick, og på samme tid kunne bruge tid med min familie... Men på den anden side betyder det også at der nu kun er 16 dage til jeg rejser til Manila. Og det er jeg egentlig ved a pisse rimelig meget i bukserne over, både af glæde, men også fordi det er ret skræmmende at skulle afsted helt alene.

Sagde farvel til schweizer Mette idag.. Eller på gensyn må jeg hellere sige hehe.

Glæder mig meget til at komme væk fra det kolde vejr, de daglige rutiner og til de eksotiske drinks og vilde dykkeroplevelser. Det bliver jo helt vildt.

Her skal jeg nok bo på Boracay:
Billedet er af dårlig kvali...



Lige et sidste billede, bare taget med et kedeligt webcam her hvor jeg ligger på gulvet og skal til at sove.

Godnat til alle derude!





GB: So, I'm spending my last night in Århus in what's probably going to be 6 months or so.
Tormorrow I'm moving back to Ejstrup to store all my stuff at my parents until I return fra South East Asia.
I can't believe there's only 16 days till lift off!
Just a picture of the hotel I'm staying at in Boracay, and a lousy pic by webcam of me. Sleep tight everyone!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar