mandag den 4. juli 2011

news from a bum...

Heh, nogle gange føler jeg mig lidt som en bums der lever i sine indkøbsposer dag ud og dag ind.

Jeg er skiftevis hos mor og Nick, og går frem og tilbage med tasker nærmest hver dag.
Jeg synes ikke, det er rart, ikke at have sine egne møbler og ting til at stå fremme, og føler nogle gange at jeg indvaderer andres hjem, selvom jeg ved at jeg er yderst velkommen. Men jeg prøver at hjælpe med at rydde op og gøre rent her og der, så jeg ikke får så dårlig samvittighed;-)

Har desuden passet mors hus de sidste 4-5 dage, og jeg har haft Mette på besøg fra torsdag til søndag. Vi har virkelig hygget os! Det har så også gjort at jeg er blevet rigtig glad for at se nick når han har fri fra arbejde, hvilket fortæller mig, at det kun er godt at få hinanden lidt på afstand nogle gange. Bare ikke lige flere måneder ad gangen hehe.

Mor havde en rigtig fed halskæde med hjem til mig fra holland:


2 euro!?? sådan mutti. Godt køb, og tak! ;-)

I sidste uge tog jeg billeder ude i fars have. Her er et par shots:
 
 

Hav det hyggeligt!





Eng: This week I had to take care of my moms house, dog and cats as she went on a weekend trip with her boyfriend. I invited my best friend Mette to stay with me, and we had loads of fun. Loved it!

We were at dad's place last week where we did some strawberry picking with the kids, and played in the garden.
These pictures really show the mood of the summer and the lovely surroundings at my dad's.
The weekend went by pretty fast. Went to a big birthday party with all the old friends from Ejstrup, and had a blast. Next weekend I'm gonna take pictures at a wedding in this town. Getting kinda nervous, 'cause I know almost everyone who's invited...

Nighty night!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar