mandag den 18. juli 2011

What I brought home

Her er en samling af de fleste ting jeg har taget med mig hjem fra rejsen. Undervejs har jeg købt noget, smidt det ud eller mistet det, så det her er kun et udpkul af hvad jeg burde have med hjem.
Desuden kØbte jeg north face windbreaker, skibukser og handsker til brug i himalaya. De ligger bagerst inde i skabet og er ikke kommet med af ren dovenskab.






Har endelig sendt fotobogen til brudeparret afsted, og synes egentlig resultatet er blevet meget godt. der er helt sikkert nogle pletskud ind imellem!
Jeg ved godt jeg ikke må endnu, men viser alligevel lige et billede som jeg er specielt stolt af. Sig det ikke til nogen hehe;-) De har jo ikke selv set det endnu.




Eng. Just posted some of the stuff I brought home with me. Of course some stuff got lost along the way, and other things, I just didn't bother taking out from the back of the closet.
Finally, a wedding shot I really really like. The only down side is, that the groom is not meant to hold the basket like that, but fuck it... Still like it though!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar