tirsdag den 28. juni 2011

a need a dollar...

Hehe jeg vasker biler, gør rent og tager billeder ved lejlighed for at tjene penge til dagen og vejen. Plejehjemsjobbet blev ikke til noget og da jeg ikke har lejlighed endnu kan jeg heller ikke komme tilbage på Skejby endnu. Så lige nu hygger jeg mig egentlig så meget jeg kan få så få penge som overhovedet muligt. Mutti hjælper mig dog en del når der lige mangler lidt i køleskabet osv.

Det eneste jeg har lavet, der direkte har kostet mig penge er at tage i 'de termiske bade' på hotel Vejlefjord med Nick. De havde velværeuge-tilbud og tog kun 200,- for en hel dag. Det sku da prøves... Jeg har ikke engang vist alle de ting jeg har købt på rejsen, men jeg regner med at tage billeder imorgen.

Her er et par sommerbilleder jeg har taget de sidste uger.











Eng: Lately I've been  washing cars, cleaning and taking pictures when people need me to. The job at the care home went down the drain, so I'm just trying to make a couple of bucks to get myself going everyday. Really looking forward to that apartment in Aarhus so I can return to my normal job and start school in September. Until then, I've been hanging aorung with Mette a lot, spending time at the only spa who had a special day-offer and attending family parties. I love the fact that the weather is awesome and people are soon to be off from work, which means day trips to the beach with cool people!


Good times thoguh!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar