onsdag den 15. juni 2011

Woods, roadtrips and sunny days

Jeg laver ikke noget vilst spændende lige i tiden. Mange af mine veninder læser til eksamen, er i praktik og får de fedeste karakterer til de vildeste forsvarsopgaver. Jeg hygger lidt med at gøre rent og hænge ud hjemme hos min mor, besøger min far, er sammen med Nick, mine venner og tager ofte til Århus eller som denne gang Ålborg for at besøge dem.
Det lyder jo sikkert helt fremgragende for nogle, men udover det stresser jeg over en ikke-eksisterende lejlighed, leder lidt efter et sommerjob, der ikke tager tiden fra mine efterhånden voksende fotoopgaver, forsøger at holde min økonomi ovenvande og kæmper lidt med at tage min rolle tilbage som en hengiven kæreste. En dans på roser er det ikke. Men jeg forsøger at tage det stille og roligt og hygge mig med det meste, men som skolestart nærmer sig, skal der snart ske noget med min boligsituation.
Men til at tage tankerne væk fra det hele kommer der lige nogle billeder fra den forgående weekend i Ålborg. Skønt med sommervejr!















Eng: A group og pictures from the past weekend in Aalborg. They really make me think of the good times a summer can bring, instead of strressing myself with the impossible task of finding an apartment and dealing with my financial situation. The mental calmness I gained on my trip is slipping away, but I'm fighting to not worry too much about everything. I hope it's not a lost war. Enjoy your evening guys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar