fredag den 10. juni 2011

Summertime!

Se hvad Nick havde lavet til mig da han kom og vækkede mig kl. 10.30
Rigtig sødt af ham!
Jeg har ikke rigtig nogle planer i weekenden så nick og jeg har snakket om at tage bilen og kører til Ålborg for at besøge Mette og Chris hver især.

Jeg er stadig ved at redigere en masse af de billeder jeg tog på min rejse. De skal jo med på udstilling når jeg engang flytter til Århus igen. Det er i øvrigt super svært at finde en lejlighed på ca. 50kvm eller mere til en rimelig pris. Jeg er endda villig til at betale 6000 denne gang, men der sker bare ingenting på boligportalen alligevel.
Jeg er i øvrigt blevet booket som fotograf 3 gange her over sommeren, så det er bare rigtig lækkert! Jeg glæder mig helt vildt til at komme i gang.

Nu må jeg hellere få pakket til vores lille roadtrip ud i sommeren! Der skal bare ske noget nu hehe.

Inden jeg smutter deler jeg lige et sommerbillede jeg tog i 09. Det skriger jo 'NU ER DET SOMMER'!





Eng: Nick woke me up with his homemade breakfast this morning. So thoughtful! I love it! Well today we are planning to go on a roadtrip to Ålborg and just cruise all weekend with Mette and Chris. Do whatever the f* we want!
I'm still having trouble finding an apartment in Århus, but we'll see. Hopefully something will turn up!

Have a great weekend, and enjoy last year's summer pics!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar