søndag den 19. juni 2011

The big off day

Er i dårligt humør i dag... Mere er der ikke rigtig at sige..

Her er hvor jeg har været på min rejse. De blå streger er flyrejser og de røde er rejse med tog, bus eller båd. Nogle steder (eksempelvis Sydthailand og Bali, Lombok og giliøerne) mangler på dette kort, så dem har jeg alligevel tegnet med rødt.

Det ser måske ikke ud af meget. Men så kan jeg fortælle at danmark kun er på størrelse med en af de små øer i fillipinerne. Det sætter nok tingene lidt mere i perspektiv.

Desuden har jeg bestilt en ny telefon i dag.

Jeg er simpelthen for utålmodig og temperamentfuld til at kunne styre en touch mobil hvis den ikke reagere første gang. Derfor SKAL jeg have knapper så længe det er muligt. Skærmen har dog også touch, men i beskeder kommer jeg hovedsagligt til at bruge tasterne.

Back to the mood I'm in:




Pics from google - 'misty woods'

Ingen kommentarer:

Send en kommentar