torsdag den 6. oktober 2011

Bazar Mode

Idag har jeg:
Lavet gruppepræsentation fra morgnen af

Haft Media, Market and Consumers

Haft Corporate Communication in context

Været til Sustainibility bazar på ASB

Spille Bezzerwizzer med holdet i klubben

Forsøgt at lave en aflevering til næste uge

Vil vise de ting jeg fik købt for i alt 80kr!

Skjorte 10kr

cardigan 20kr

Tørklæde 5 kr


Sko 45kr

Virkelig nogle gode basiskøb som jeg har manglet!
Og så til 80kr for det hele... Så må man sgu godt;-)

Imorgen kommer Maiken og Rosa og så skal vi hygge hele dagen. Jesper kommer ved eftermiddagstid og laver aftensmad sammen med os. Lørdag tager jeg hjem til ejstrup for at smutte til Herning om aftenen til 25 år fødselsdag. Det bliver en dejlig weekend. Derfor prøver jeg at lave lektier nu her, og det går virkelig ikk særlig godt. Jeg har bare lyst til at slappe af med en film der kan tage mig langt væk fra opgaverne.

Har desuden fået en ny yndlings indretnings blog:
http://annaleenashem.blogspot.com/

Her er et par lækre billeder derfra




God weekend til alle

--------------------------------

Today I've been quite busy.
I did some group work for a presentation with the girls at the school
Had two lessons after that
Went to sustainability bazar and bought 4 things for 80DKK
I'm currently trying to produce an assignment for next week, but I'm not doing that well
I have to send an email to Faibar, to ask them to pick me for one of their next spring exibitions!

Great weekend to all of you guys!

1 kommentar:

  1. über cool køb! og tak for i fredags - (nu kan jeg endelig kommentere igen)

    SvarSlet