mandag den 3. oktober 2011

Creative initiative

Der sker lidt nyt i min hyt'!

Mark og mor var her i sidste uge og vi fik rigtig noget fra hånden. Skabet er samlet:
Hylderne er hængt op flere steder


Ja, hvorfor bruger man aldrig det ekstra plads man har i gangen. Det ska være slut med en kedelig entre.

Andre tiltag:





Så har jeg desuden været kreativ med det mål at spare mig selv for at bruge penge på en 'ear cuff'. Denne her er lavet af to forskellige øreringe/stikker og et stykke halskæde.





Og så vil jeg da lige sige at jeg i forgårs hørte Shanghai blive spillet på p3! Jeg sagde jo det ville ske! Det var godt nok et remix hvilket jeg var lidt træt af, men alt er velkommen så længe det bringer bandet fremad.

Tjek ham her ud. Han er fundet på notcommonpeople.com og er oprindeligt fra Cartersville:



Er især vild med billedet i midten hehe


---------------------------------------


Things are definitely happening in my little home. I've posted some pics of the bed room with my new closet and the shelfs I put up a cuople of places.

I also made an ear cuff just so I could avoid spending money on one from a proper store.
I'm actually quite satisfied.
Just want to attract your attention to this guy Tatum Shaw. I love the picture in the middle!

Enjoy your monday
I'm constantly busy...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar