søndag den 25. september 2011

Sunday club

Jeg var til en rigtig dejlig og hyggelig dåb igår. Det var virkelig dejligt at være sammen med familien, selvom jeg følte der manglede noget...

Derefter sku jeg mødes med Mette på Århus banegård hvorefter vi tog ud og spiste og egentlig bare gjorde som vi havde lyst til. Det blev til et par drinks og nogle besøg på barer rundt omkring i byen.

Det bedste var næsten søndagshyggen. Vi sov til vi vågnede omkring kl. 10, lavede stor morgenmad og hyggede os. Så joinede Rikke os, og hun blev resten af dagen. Vi har virkelig virkelig bare hygget os med hinandens selskab og hvor var det bare skønt at have gæster og tilmed have plads til dem!

Fantastisk dag med de skønne piger. Ih det havde jeg brug for!

Nu skal jeg liiige på hovedet i seng. En ny og meget hektisk uge venter.

Som lovet er her et par billeder af fotoreportagen fra Newbees festival i fredags:






----------------------------

Yesterday I was the godmother at my little niece's baptism and I really enjoyed being with my family all day.

At night went back to Aarhus to meet up with Mette who came all the way from Aalborg to see me. We went out for dinner and some drinks, and had a blast!
The best thing was chillin' with her and Rikke the entire sunday in my apartment. I loved it.

As promised, I've posted some pics from the concerts on friday. I gotta go to bed. See ya!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar