mandag den 12. september 2011

How to remain focused -

Sandheden er, det kan man ikke. Især ikke når man sidder til grammatik forelæsning og kun fatter det halve af de anvendte begreber. Heh det handler virkelig om at hænge i hvis man skal kunne bygge bøgetræer ud af diverse morphemes, adjuncts og compliments... Hmm..

Ska til redaktionsmøde igen imorgen, og jeg glæder mig. Det gør jeg egentlig altid når det har noget med Commerciel Magazine at gøre. Fik ros af cheffotografen idag for mine backstagebilleder til næste måneds udgave. Sådan, så er vi igang!

Et par billeder af lejligheden er vel på sin plads, nu når der endelig sker lidt. De første 3 billeder er selvfølgelig af stuen. Derefter 2 af soveværelset, og 2 af køkkenet.








Er så glad for det her sted på trods af at jeg ved det bliver en økonomisk kamp. Jeg får dog lidt hjælp hjemmefra med lån osv, hvilket gør at jeg sagtens kan klare det. Glæder mig til det hele er på plads.

I aften ska gå med at læse, og forhåbentligt få tømt et par flyttekasser. Har undervisningsfri imorgen, så jeg skal sove længe! Længe leve studielivet!


- Out

Ingen kommentarer:

Send en kommentar