søndag den 18. september 2011

Sunday, bloody sunday

Aaaaah, sov til kl 12 i dag!

 Men taget i betragtning at jeg var hjemme kl. 5.30 så er det måske heller ikk så meget søvn som det lyder til. Jeg var i byen med pigerne igår, og det var rigtig sjovt. Men jeg passer meget mget på med hvor meget jeg drikker lige i tiden, for man ved aldrig helt hvordan man reagerer i givne situationer når man er lidt små-sårbar.... Så jeg har ingen tømmermænd og har brugt eftermiddagen på lektier og er nu gået i gang med lidt hygge søndag.

På tirsdag skal jeg på le coque med Rikke. Der er nemlig tirsdags tilbud på mad og en fad til 50,-.

Jeg håber lidt på en ikea tur i nærmeste fremtid, for jeg mangler virkelig noget opbevaringsplads. Og så har mor lige givet til kende at jeg må få den bænk hun har lavet til haven. Den vil jeg male mintgrøn og sætte under vinduet. iiiih det bliver så godt.

Men nyd søndagen, det er jo også en del af weekenden.








Stayed in bed until 12 o clock today, and loved it! Even though I didn't get that much sleep 'cause I got in late last night, I still enjoyed it. Went out with the girls, and it seemed that it was exactly what I needed for now.
Everything is still pretty weird, but I'm getting better.

Tuesday night is my dinner with rikke at Le coque. There's a special tuesday offer with dinner and a beer for 50dkk, which is so cheap!

But today I'm just chillin' and doing homework for next week. Nothing missing on that account!

Enjoy your sunday, and these sunday close ups!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar