søndag den 11. september 2011

So far, so good

Jeg ville have postet billeder af min lejlighed i dag, til de af jer der ikke har set den endnu. Men men men, pga. læsning og en bluetooth forbindelse på min com der lige pludselig ikk virker med min fon, er jeg nødt til at udsætte det til imorgen. Jeg er på vej i seng efter en hård arbejdsweekend, for at lade op til en ny uge med endnu mere læsning. Jeg kan egentlig godt li at komme i gang igen. Hele studiemiljøet har jeg savnet. Og bare at være på skolen og bruge tid deroppe på både faglige og sociale ting.

En hård start på kandidaten, og måske en skidt måde at lægge ud med en kæmpe omvæltning, og lige pludselig være alene. Det kræver noget tilvænning og det er nok en længere process. Men nye udfordringer venter derude, og jeg er klar til et nyt år og nye tider i Århus.

Jeg væbner mig med gode travesko og stort engagement og tager ud på en ny rejse - i vante omgivelser men med en helt ny vinkel og syn på livet. Jeg er klar til at springe over hvor gærdet er højest! Jeg mener bare, hvis man kan 'bestige' himalaya, så kan man vel en del... ikk?

Godnat til jer derude

Ingen kommentarer:

Send en kommentar