lørdag den 24. september 2011

Shanghai! The music, not the city!

var til et little fotogig for commerciel magazine i studnterhus Århus igår aftes. Og der blev jeg vildt forelsket i et upcoming dansk band der hedder Shanghai. Jeg synes ikk helt deres navn passer til deres stemningsfulde og ret melankolske musik, men jeg blev helt fortryllet af dem og deres lyd, så de skal helt klart hyldes.

Jeg er sikker på de stryger til tops her efter newbees festivalen, intet andet ville være fair. De har optrådt med winnie who, men er ikke blevet bemærket af musikmedierne som sådan, og det synes jeg er en KÆMPE KÆMPE fejl!

Så lyt lige til det her, og bliv fortryllet:
Smoke and mirrors



Jeg skal nok poste de billeder jeg tog om aftenen en af de næste dage. Men ej hvor er jeg vild med dem! Bemærk lige deres lidt 80'er inspirerede lyd.



Nå jeg vil smutte til dåb. Jeg skal nemlig stå fadder for anden gang til en lille dejlig pige der hedder Rosa.

Go weekend!


-----------------------------

Last night I fell in love with the danish band 'SHanghai' at a music festival for upcoming bands. They have a very 80's and menlancholic sound and I love it.


Click on the links to hear them. I'm completely enchanted by them!

I'll post some pictures from the event during the next couple of days.

I really have to go, cause I'm the godmother at a baptism for a qute little girl today. Have a grrrrrrreat weekend!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar