mandag den 17. oktober 2011

In my bedroom

Så er jeg hjemme fra Kbh igen, og igår sov jeg til kl. 12. Jeg har virkelig været træt så min krop trængte til at sove igennem.

Jeg går sådan lidt og glæder mig til december kommer. Ikke forsi jeg skal til at købe gaver på det tidspunkt eller julehygge med familien, nej det er mest fordi jeg ved der er store chancer for at min boligstøtte går igennem der.

Ellers går jeg lidt og frygter de to ugeeksaminer jeg ved jeg har enten i december eller januar. Men det ska nok gå.

Glæder mig til snart at komme hjem til familien igen. Jeg savner bare at gå og hygge hjemme ved mor og tage det helt stille og roligt. Det bliver nok efter ferien engang tror jeg.


Her er lige et par billeder af Liva og Rosa der var og besøge mig for et par uger siden. Årrh de små skønne piger!












----------------------------------

I'm really looking forward to getting my financial support for the apartment. 'Cause right night, things aren't woorking out.
I'm on a school break right now but because of several assignments, I don't feel the break at all.
However, I'm gonna try spending more time taking pictures than sitting at home doing homework.

Furthermore, Mette Juul has returned from Norway yay!
Time to celebrate!

Just posted some pics of my two nieces who visited med a couple of weeks ago.

I'll be back pretty soon!

1 kommentar:

  1. Ej de billeder må jeg da have! Jeg tror jeg vil 'bestille' dig en dag til at tage billeder af de skønne piger, du har altså øje for sådan noget!!

    SvarSlet