onsdag den 1. februar 2012

Photogigs on busy schedule

Iiiiih det går ikk så godt med at få opdateret herinde. Det skyldes travlhed med Commerciel Magazine. Vores anden fotograf er taget på ferie så jeg har haft dobbelt så travlt som jeg plejer. Det passer mig egentlig fint nok. Det er rart at komme i gang igen.

Og dog! Min gruppe har allerede første store fremlæggelse for til mandag morgen i International Marketing Communication... Hmm, er ikk fan.

Der kommer ikke nogle billeder på idag af den simple årsag at jeg ska skynde mig i seng så jeg kan få sovet ud til en arbejdsdag på skejby imorgen, efterfulgt af en hel eftermiddags gruppearbejde!

Sååå, farewell, godnat, bonne nuit osv...


--------------------------

Damn I'm pretty bad at updating the blog, but there's a justifiable reason for that. I'm working twice as much with Commerciel Magazine photogigs as I'm used to, 'cause the other photographer chose to go on a week's holiday on monday.

But I'll manage. Kinda like to be on the run.

No pictures posted today cause I really really really have to go to sleep because I gotta get up at 5.30 in the morning to go to work, and then back to school in the afternoon to make a presentation for a class on monday.

Sooo farewell, nighty nighty, bonne nuit etc!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar