mandag den 6. februar 2012

Snow queen 2012

tog dette billede en morgen da jeg cyklede til skejby for at møde på arbejde kl. 6.30. I -10 grader begynder ens øjenvipper og hår pbenbart at samle frost. Billedet er postet på facebook, men synes også læserne herfra sku se det. Meget spøjst!

Igår var jeg ude og gå en vintertur med en blanding af Tina Dickow, Hymns of Nineveh og Newton Faulkner i ørene. Der kom et par billeder ud af den kolde fornøjelse:








Imorgen ska jeg til redaktionsmøde på Commerciel og det er jo altid en fornøjelse. Ska vidst være sammen med Kasper bagefter, såfremt han når at komme hjem fra Kbh.
Desuden har jeg meldt mig til SLs motivationstur, hvor vi skal lave teambuilding og have en kæmpe klæd-ud fest om aftenen. Det skal nok blive godt. Andet kan ikke lade sig gøre med alle de dejlige mennesker!

God mandag aften derude!

------------------------------
The first picture is taken at 6.30 am in the morning as I met for work after 25 minutes of biking through -10 degrees!
Damn, I was freezing!
Yesterday I went for at walk to take winter pictures. I was supposed to do that months agoe, but we haven't had snow until now, soo. That's the reason.
Have a great monday evening!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar