onsdag den 20. juni 2012

Chunky accesories


Jeg har i dag arbejdet lidt på min præsentation til på mandag og har fået lidt mere styr på hvad jeg vil sige. Har derudover tilraget mig en noget så irriterende forkølelse efter weekendens Northside udskejelser. Det var dog stadig en helt fantastisk weekend!

Den kommende weekend forløber sig dog en smule roligere med en slatfest i klubben fredag, eksamenslæsning lørdag og en ekstravagt på skejby søndag. Nice and easy.

Jeg elsker virkelig store smykker, helst i sølv. Her til sommer skal mine arme være pakket med store armbånd deer vil gå perfekt til cowboyshorts, en hvid tee og sandaler (eller gummirøjsere til festival haha!)
 




Alle billederne er fra Nelly.com

 
Denne sang beskriver min sindsstemning i dag (trods et snotfyldt og dunkende hoved)

Sangen er fra Husky og hedder ' Forever So'

-------------------------

Today I've been working on my exam presentation for Monday. But I've been quite distracted by online shops and their awsome accesories. I love chunky accesories, especially bracelets and necklaces. Above are some of my cravings that would be perfect with denim shorts, white tee and sandals or rubber boots at festivals! So looking forward to Skanderborg even though I just experienced Northside here in Aarhus.

Enjoy your wednesday in the sun!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar