mandag den 25. juni 2012

When it rains...

Jeg er lige kommet hjem i stuen til en masse nullermænd, der får lov til at hygge sig et par dage endnu indtil den sidste eksamen er overstået. PR eksamen i dag gik virkelig godt (et 10-tal!!!), så jeg fejrer det hele med en fridag hvor jeg får klaret de småting der har fået en sidsteplads på prioriteringslisten de sidste dage.OG så fik jeg lige en sofa-lur hehe. Det må man godt når det regner!

Jeg har fået skrevet en tekst og taget et billede der nu er sendt afsted til KB-marketing. De skal bruges til den nye hjemmeside der kommer op og køre i Juli.

Jeg har hentet mine meget billige gummistøvler på posthuset. Nej tak til 800kroners hunter gummistøvler når man kan få dem her til 99,- på ny-forms online shop hehe.

Og så er der lige et par billeder fra sidst Jeg var hjemme i Ejstrupholm.






Og der er forresten købt ind til den lille fest i Aarhus i August. Så mangler vi bare provianter til det store gilde i Juli. 

------------------------------

My exam today went pretty good so I'm celebrating by relaxing the rest of the day. Just had a nap on the couch hehe. Its okay when its been raining all day!

The first pictures are from last time I was at moms and the last ones are my new rubber boots for Skanderborg. They only cost 99DKK so that awesome when you think about the price of 800DKK for a pair of hunters!

Well, enjoy your Monday. For the first time in a long time, I'm enjoying mine!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar