mandag den 11. juni 2012

Open ending...

Resultatet af kedsomhed er en pinlig ren lejlighed, en begyndt og nu afsluttet 5. sæson af gossip girl, 2,5 time i fitness med sauna og selvpineri, ca. 1189 sms'er afsendt til venner der ikke er i nærheden eller har for travlt til at holde mig med selskab. Det var min weekend, hvordan var jeres;-) ?

Forstå mig ret, det er skønt at komme lidt ud af eksamensfængslet, men det kunne være fantastisk rent faktisk at lave et eller andet pisse sjovt med nogle dejlige mennesker. Fact is, de har jo også arbejde og deres egne opgaver at se til. Og når jeg så nærmer mig denne her til på dagen 18-tiden tænker jeg at det da også er meget rart at være lidt alene med en go' film hehe.

Taget i betragtning at næste weekend er fyldt med Northside festival, musik, øl og venner er det måske fint at man lige får lov til at lade lidt op. Så hvad kan man andet end (i hvert fald forsøge) at  sætte pris på en ordentlig håndfuld tid for sig selv.

Far og Elsebeth har tilbudt at sørge for natmad til den store fest d. 28. Juli og det er jeg ovenud taknemlig for!!! Værtinderne har jo ikk råd til særlig meget andet end fri bar til alle dem der kommer:-) Så det er rigtig fedt de vil hjælpe på den måde!

I morgen ska jeg mødes med en gut angående et meget meget studierelevant job i hans nystartede virksomhed. Jeg glæder mig til at høre mere om opgaven.

Billeder fra The Yellow Handkerchief som faktisk er en rigtig hyggelig, rolig og smuk film der handler både om det at være unormal, følelsesmæssigt traumatiseret og en pige med kæmpe fader komplex.



Og herunder et par gamle billeder fra mit blogalbum

Ellers stryger tiden afsted... Sådan da;-)

------------------------

The result of boredom is an incredibly clean apartment, 2,5 hours in the gym including self-torture and saunabreak, the beginning and the ending of the entire 5th season of gossip girl and 1189 messages to friends who are too busy to spend time with me hehe. Well I shouldn't complain about having a lot of time for myself. I susually enjoy it, but after a weekend based on work and solo-evenings I need to see some people man!

I got a couple of shifts at Skejby wednesday and thursday and then the weekend will be packed with nice weather, music, beer and friends at Northside festival in Aarhus. I really need it!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar