onsdag den 6. juni 2012

Last day in prison

I morgen har jeg den afsluttende præsentation der markerer slutningen på 3 ugeeksamener i træk! Jeg skal præsentere en markedsføringsplan for B&Os nye underbrand 'B&O Play', og jeg ved at jeg i aften bliver død-nervøs! Dammit.. Ska bare huske på at jeg ikke dør af det her..

I fredags var jeg ude og gå en tur med Mette, og det var tiltrængt for jeg har efterhånden ikke lavet andet end at sidde foran computeren...


Det bliver ufatteligt rart at få det her ræs overstået.. Efter i morgen er der 14 dage til jeg skal forsvare de skriftlige opgaver. Jeg vil bare gerne snart have ferie og ud af det her computerfængsel!

Jeg glæder mig til en weekend med god musik, Northside festival og en tur til Aalborg. Det bliver godt med lidt frihed.



--------------------
Sitting in front of the computer again, working out the last details of my presentation for tomorrow. It isthe end of 3 weeks of intense exam assignments.

I know I'll get awfully nervous tonight but I just have to keep in mind that it's not gonna kill me..

Looking forward to to weeks of enjoyable time with friends at festivals and visits in Aalborg!





Ingen kommentarer:

Send en kommentar